Opis
Najlepszy system osi o najlepszej amortyzacji do przyczep !
Jak zbudowana jest oś AL-KO?
Sześciokątny przekrój korpusu osi (ocynkowany ogniowo) i trójkątny profil rury wewnętrznej wahacza stwarzają optymalne warunki do odkształcania się trzech wałków gumowych. Ramię wahacza skorupowe lub odkuwane w zależności od nośności osi. Hamulce kół przykręcane lub spawane w zależności od typu osi.
Parametry techniczne osi AL-KO:
największa strzałka ugięcia (zakres pracy zawieszenia)
najbardziej miękka amortyzacja (komfort jazdy najbardziej zbliżony do zawieszenia samochodów osobowych)
najlepsze tłumienie drgań własnych (najszybszy powrót do stanu spoczynku)
Zalety osi AL-KO:
Maksymalne bezpieczeństwo
Optymalne zachowanie podczas jazdy
Znakomity kontakt z nawierzchnią
Większa pewność hamowania
Niezależne zawieszenie kół
Nie wymaga konserwacji dzięki dożywotniemu smarowaniu
Bardzo dobre tłumienie drgań własnych
Nadzwyczajnie wytrzymałe i trwałe
Wyższy komfort i spokojniejsza jazda dzięki miękkiej amortyzacji
Ostrożny i bezpieczny transport